Tilasimpa jo kotivinkin joululehden ja sen ruokalehen kanssa. Facebookissa oli sivussa linkki, niin oli pakko Piti oikein kattoa, onko viimevuonnaki ilmestyny niin ajoissa, mutta totta ainaki 9.11 minä sitä jo oon näköjään lukenu. Tänä vuonna tulee 1.11 ja ruokanumero sitten 15.11. Siihen ei oo enää ku 2 kuukautta!!

Sain vakkarityöpaikan ja hommat piti alunperin alkaa tässä syyskuun alussa. No alkaaki ehkä syyskuun puolessa välin. Mikä tarkoittaa, että mulla on vielä ainaki kaks viikko aikaa tehä kaikkea. Tänään kävin kirjastossa ja varsin lainasin pajupunontakirjan ja toisen "taito tehdä - ilo onnistua" -nimisen kirjan ja sinä osaat- lehden, jos jotain sais vaikka tehtyä. Ensinnäki kattoa kuhan vanhempien luo pääsee, että onko siellä missään mitään pajun tapastakaan...

Oon myös vähän saanut tämän syksyn aikana kudottua. Itseasiassa yllättävän paljon minuksi Eli kaulaliina on tulossa ja lapaset valmiina. Ja yhden yksinäisen lapasen, joka oli liian pieni niin sille ei luultavasti ikinä tulekaan kaveria.

Ja sen verran on ilmat viilentyny, että välillä täällä meillä sisälläki on sen verran viileetä, että oon ottanut jo isosiskon tekemät rannekkeet käyttöön

Semmosia. Poikakaveri aiko ottaa tuon kaulaliinan, ku en tienny oikein kelle sitä oon tekemässä. En oo ikinä nähny sillä kaulaliinaa, että voi olla että se ei sitä kovin montaa kertaa päällesä saa, mutta ehkä joskus jos lähtee minun kanssa ulos ja muistutan

-tiina-