Eipä ole ehtinyt blogia oikein päivittää. Hyvä, että teidän muiden blogit luettua! Töitä töitä, niitähän sitä tähän aikaan vuodesta tietty riittää. Tällä kertaa olen ollut kodinhoitajana ja kahdessa perheessä ollaan oltu sairaita, siksipä juonkin äitin Turkista tuomaa sokerista omenateetä hunajalla. Ettei vaan itse sairastuisi, jouluna on kuitenkin niitä oman alan hommia tulossa.

Se on sellaista jauhetta mikä sekoitetaan veteen se tee

Ja maanantain vapaapäivän ja pakkaspäivän käytin hyväksi ja tein sen joulusiivouksen jo nyt. Ehkä pitää vielä imuroida ennen joulua ja jotain muutakin tehdä, mutta tällä hetkellä on ihan puhdasta. Ja muutamia koristeita laitoin. Saa nähdä jaksaako lähteä kotikonnuille hakemaan kuusta / kuusen oksia tänä vuonna...

Hirvi ja enkeli

Minun ala-asteella tekemä enkeli, jonka kaikki koirat haluaa aina tuhota

Yksi itsetekemä rautalankaenkeli jäi meillekin. Ja minun ihanat pentikin vaaleanpunaiset peltipurkit, jotka toimii minulla kynätelineinä (kannet lojuu käyttämättöminä laatikossa)

Kummipojan joulukalenterin hittituote taitaa olla tänä vuonna (ainakin tähän mennessä) uimalasit! Tosin pikkuveli tais siirtää niitten kautta isoveljelle (eli sille kummipojalle) silmätulehduksen, kun täytyihän hänenkin saada kokeilla! Joskos sitten pääsis uimaan joku päivä tässä (lue, ens vuoden puolella).

Aattoa ootan ihan innoissani. Lähinnä siksi, kun poikakaveri kärttää noin joka päivä, miksi en tee sille villasukkia, ku kaikille muille teen?! No enhän minä, kun isosisko on tehny sellaiset sille joululahjaksi. Onneksi ei taida muistaa, kun joskus kesällä mittailin ihan muina miehinä, että kuin pitkä jalkapohja sillä on