Tänään on auennu suomalainenjoulu.fi sivusto. En oo vielä ehtiny hirveesti siellä seikkailemaan ja kattomaan, onko siellä jotain uusia juttuja. Enkä varmaan hirveesti vielä kattelekkaan, ku mennee hermot tämän meidän hiiren kanssa. Ku painaa kerran, niin se ottaa sen kahesti! Tosi inhottavaa.  Tänään ois pitäny tulla myös kotivinkin joululehti, mutta eipä oo kuulunu. Vaikka oon kyllä omasta mielestä tilannu. Jännä ettei niistä mitään tilausvahvistuksiakaan tule... Mutta sotkeekohan lie postin lakkoilujutut. Mutta jospa se lähipäivinä tässä tulis.

Tänään halutti ihan oikeita pipareita! Yleensä en syö muuten ku taikinana, mutta nyt vois ottaa ohuita pipareita ja lämmintä glögiä! Ja pitäähän mun kokeilla viimevuonna joululahjaksi serkulta saamaa enkelimuottiaki. Ei viimevuonna ehtiny kokeilla, ku vasta aattona sain Katsotaan nyt millon tulee tehtyä.

Joulusiivouksiaki vois jo alotella. Ehkä en alle 2 kuukauden aikana saa enää hirveesti jotain kaappeja sotkettua jos ne nyt siivoaisin. Jossaki oliki laskuri joka näytti että jouluun on enää 50 päivää!! Jo yli puolet on menny siitä ku alottelin kirjottelemaan tätä blogia. Sillon oli vielä yli 100 jälellä. Ja mitä oon saanu tällä välin aikaseksi? Muutaman kalenteriluukun pojille ja sisällöt alkaa olla aikalailla selvät. Melkein kaikki lahjatki on kyllä ostettu. Kortteja oon tehny. Mutta siinäpä ne oikeestaan. Mutta ei kai sitä sen kummempaa tarvikkaan? Ai niin oonhan minä syöny jo 250 g piparitaikinaa Aina vähän kerrallaan, niin ei oo tullu mahakaan kippeeksi. Tähän ikään mennessä jo tietää miten syyä piparitaikinaa viisaast

 

-tiina-i