Onhan sitä lunta taas maassa Ja nyt rupeski haluttamaan piparitaikinaa. Ja nimenomaan taikinaa, pipareista en niinkään välitä. Viimevuonna olin jo tähän aikaan ostanu paketillisen pakkaseen ja napsin sieltä aina välillä. Nyt vaan jotenki menee aika niin kamalan nopeesti, ettei ehi mitään tehä. Jos tänä viikonloppuna sais poikien joulukalenterikassit väkerrettyä tai siis niin monta ku tuosta pahvista riittää, ehkä 10 lisää? Ja kortteja jos sais kanssa tehtyä. Äiti oli ostanu suomalaisesta 3d-kuvia ja oon niistä tehny ihan yksinkertasia kortteja, tyyliin:

Ei oikein näy se 3d:mäisyys, mutta on ne kuitenki.

Kattelin juuri viime vuoden joulukuvia ja muistin, että äiti taisi antaa minulle yhet jouluvalot. Semmoset melko lyhyet ja nyt onki pakko mennä tonkimaan joululaatikoita, että muistanko oikein! Oon jo pitkän aikaa meinannu ostaa jouluvalot, jotka voin laittaa lyhdyn sisään. Mutta jos muistan oikein, niin ne valot ois juurikin passelit sinne!

Kymmenen minuuttia myöhemmin:

SIinä se on! Minun valolyhty. Pistin vähän heinänkorsia mukaan, mutta en tiiä oisko se parempi ilman? Otin myös viimevuonna tekemämme käpykuusen sisälle. Poistin vaan joulunauhat mitä siinä oli vielä viimevuodelta, ne laitetaan vähän myöhemmin paikalleen Kaikkia kivoja joulujuttuja sieltä laatikoista taas löyty, en etes muistanu mitä kaikkea viime vuonna on tullu osteltua

Mutta nyt aamupalalle Mihin tämä aamupäivä onkaan menny?!

-tiina-